Merhaba, 1 haftadır bir kere bile emmedi kızım. Ne zaman meme teklif etsem çığlık kıyamet oluyor. Biberonla besleniyor şuan.
Aciktiginda kaşıkla mama icirmek istedim ağladı.
Aciktiginda sakinleştirip meme vermeyi denedim ağladı.
Uykuya geçişte teklif ettim ağladı.
Uyanmak üzereyken teklif ettim ağladı.
Neredeyse her şeyi denedim başarılı olamadım. Lütfen çözüme ulaşan meme reddini yenen anneler yardımcı olur musunuz?
2.5 aylık