Kızlar oğlum öksürüyor sürekli hasta 6 yaşında ve 2 aylık kızım var oğlum onada bulaştırdı öksürüğü kızım inlio öksürüyor öyle şidetli değil ama nefes almakda zorluk cekio bugün hastaneye götürdm yatış önerdi bende korktum damar yolu acınca maffediyorlar bide büyük kızımın okulu var oğlumda hasta bakıcak kimse yok mecbur eve getirdim buhar makinası aldık antibiyotik verdi bnları kullansam gecer mi oğlum içinde kızım içinde 2 aylık bebeğe başka ne yapılabilir bilmiyorm çaresiz hissediyrm pişmanlık hissi var yatırsaydm diyorum ama cocuklarıma bakıcak kmsem yok😞