2 ay 21 günlüğüz yeşil kokulu kaka şikayeti ile doktora götürdüm bugün ishal gibi çok fazla kaka yaptığ için kaka sonucunda amip mikropu çıktı doktor anne sütü alan bebeklerde amip olmaz başka hastane laboratuvarı da baksın dedi küçücük çocuk hijyen e çok önem veriyorum ama nerden nasıl aldı bilmiyorum ilaç yazdı başka hastane sonucuna göre tedaviye başlarız ama çok iyi birşey değil bu ilaç dedi kafayı yemek üzereyim nerden nasıl oldu yabancı hiç kimseyle temas ettirmiyorum sürekli el ağzına gidiyor diye elini siliyorum emzik kaynatıp veriyorum gene aynı şekilde kendi hijyenime de dikkat ediyorum bu nasıl bişey yaşayan varmı böyle bir şeyi bende test vermelimiyim eğer amip değil isede direk süt alerjisi olabileceğini söyledi mamaya başlamak lazım dedi 😭😭😭😭😭