Narmina Arkadaşlar bebeğim 6ay aşısı oldu, ateşi 38,5 ilaç verdim,ılık su kompresi yapdım, siz neler yapıyorsunuz, ateşi düşürmek için, kaç güne geçer bu , ikidir atrşi yükseliyor
Munire Narmina doktora bi git istersen canım normalde bi kere yükselmesi lazım ama ilacın üstünde yazan periyotlarda tekrardab şurubunu verebilirsin
Ebbrru Narmina ay korktum şimdi bizimde iki hafta sonra olcak aşıyı. Kıyamam geçmiş olsun inşallah uzun sürmez
Cemilev Narmina doktora götür istersen cnm çünkü geçen ay rota aşısı olduğumuzda oğlumda enfeksiyon varmış asi onu canlandırdı bir hafta ateşle uğraştık antibiyotik iğne yedi bizde dün 6 ay aşımızı olduk hemşire palio damla ateş yapar dedi ama yapmadi Allah şifa versin arkadasım çocuk hasta olunca cok zor dünya yıkılıyor ama bir doktora git istersen