Fatmabrn Kızlar bugün bebeğim 1 haftadır nezle öksürük de var aynı zamanda. Bugün bi tanıdığım 3 diş sarımsak rendele zeytinyag ile karıştırıp ayaklarına masaj yaparak sür ve çorap giydir dedi . ?bende yaptım kaç saat durması gerekiyor aranızda yapan varmı
SibelKaratepe Fatmabrn gece uyurken ayak altına sürebilirsiniz sadece yağı ama sarımsak bazen tahriş edebiliyor sabaha kadar durabilir isterseniz gece uyanırsa atıyorum 3 saat sonra tekrarliya bilirsiniz varsa evinizde içine çörek otu yağı da katarsanız daha iyi sonuç alırsınız hastalığı iyileşene kadar her gece yapabilirsiniz.
Bellaesmer Minel123 bende simdi sarımsagi ezip zeytınyag ile karistirdim kapattim kapagi buzdolabındamı üc saat bekletmek lazm acaba ? Dolaptan cıkarip mi sürücez usumezmi ayaklari o sekılde birde elinizlemi sürüyorsunuz