Sebax Kizim 35 günlük. Ozel bilgesinde koku var ve ici vernix tabakasi disinda sulu gibi . Normal mi ben hic acip temizlemiyorym. Sadece ustundejn geciyorum. Doktor zaten zamanla gecer demisti. pisik gibi sivilce ve koku var
MinikPrensesannesii Sebax her alt açmamda mutlaka siliyorum. temizlemezsen tabi ki koku olur idrar ve kaka bulaşır
AlyaMina5 Sebax yıkayın o zaman böyle de pişik olacak yazık günah minicik daha ben kızımı kaka yapımca poposunu yıkıyorum hem rahatlar hem temz olur
September08 Sebax ben her zaman içini de yumusak bir sekilde sildiriririm çünkü kaka falan bulasiyor ister istemez
Morlahana Doktorumuz özellikle uyarmıştı beni derin temizlik yapmayın iç kisimlari açıp mukozasi bozulur enfeksiyon olur demişti .
1minik Morlahana canım ben de temizlenmezse enfeksiyon olur diye biliyorum…içini de temizliyorum ben hassas davranarak yoksa kaka giriyor sonuçta krem sürüyoruz onlar idrarı vs… -
Sebax Ben de elbette siliyorum. İçini acip surtmuyorum kastim o. Banyoda da yıkıyorum. Dökülenleri pamukla aliyorm. Alt acarken de usutunu siliyorum.. içini acip silmem mi lazim?
Morlahana Sebax içini özellikle silme dedi cnm doktorumuz bana. Yıkamak en güzeli zamanla gerçekten geçiyor. Çok temizlemek mukozasını bozuyormus
Gizemmcb_1 Sebax bana da doktorum içini bastırmadan hafifçe sil temız tut demıstı. Tamız olmayınca koku ve kızarıklık oluyor
Msssmy Sebax Islak mendille silme canım ama su ile yıkatabilirsin. Ben günde bir kere altını su ile yıkayıp kuruluyorum iyice 16 aylık daha bir kere enfeksiyon ve pişik olmadı