Cansuu1 “gece oldu, şimdi uyku vakti. Sen uyuyacaksın ve güneş doğacak, tekrar aydınlık olunca uyanacağız. Uyandığımız zaman yine anneanne ve teyzeni göreceksin.” Derdim ben:d
benim kızımda bu işe yarıyor.
babası gece çalıştığı zaman “babamı kaybettim” diye ağlıyor, sakinleşmesini bekleyip anlatıyorum durumu bu şekildex