Doga-s-mom doktorumuz çeyrek yumurta sarısıyla başlatmıştı artık tam yumurta sarısına geçtik evde yaptığım peynir bir kibrit kutusu kadar market peyniride olur akşamdan suya bırakmak şartıyla zeytine geçtik akşmdan suya bırakıyorum yine yanına ıhlamur omlet yapmaya başladım içine yumurta peynir ,peynir altı suyu falan koyuyorum yoğurt olabilir içine tam buğday unu gibi..birde elimde kitap serisi var ordan karışık kahvaltı tarifleri var her gün farklı bişeyler yapıyorum Avakadolu falan