MyEternalLoveNoyann 39gunluguz 2gundur nerdeyse hiç uyumuyor çocuk 5dk uyuyor sonra çığlık kiyamet uyanıyor devamlı ağlıyor karnı tok altı temiz gazı çıkıyor napacagimi şaşırdım valla.
Purpura26 MyEternalLoveNoyann 5. Hafta atağında büyük ihtimalle. Ama gazı çıksa da genel olarak o içerde ki kaç bitmiyor. Sen yine de gaz masajı yap çok rahatlıyorlar. Özellikle i love you masajı var o çok iyi oluyor 😃
MyEternalLoveNoyann Purpura26 gaz masajini hep yapıyorum ama o dediğinizi ilk defa duydum YouTube da falan varsa bı bakım nasıl yapildigina
Purpura26 MyEternalLoveNoyann https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQMd9AeWUxrjmmprIGU8NYIoWjyRKREFwJPaQ&usqp=CAU Şu şekilde 2 parmağında yapıyorsun. Bağırsak yönüne doğru gazı ittiriyor. Zaten elime baloncuk baloncuk geliyor o gaz. Bebek ne kadar isterse yapabilirsin.