Ahmetinannesi668 Arkadaşlar 4 aylıklar ne yaptı bugün doktor bizi ek gıdaya başlattı çok olmamak şartı ile tabi
1fyzats Ahmetinannesi668 Bizde 4 aylık olduk annemin de tavsiyesiyle şu an az az tattırıyorum her şeyden size doktorun önermesi benim içimi de rahatlattı korkuyordum doğru mu yapıyorum diye 🙂
Burcuckmk Ahmetinannesi668 banada ebe meyve sularından bir iki cay kaşığı tattir dedi elma suyu verdim şeftali suyu verdim bir iki kez
biradamavisi Ahmetinannesi668 genelde 5-5.5 aydan önce başlanmıyor sanki . Doktorum demedi bize başlayın diye. 4 aylığız bizde
Alpbeybi Ahmetinannesi668 madem ek gıdaya başla diyor bu doktorlar neden liste vermiyolar onu anlamıyorum. Çok görüyorum da bunu
biradamavisi Burcuckmk meyveler ile başlamak hatalı imiş. Meyveler tatlı olduğu İçin sebzeleri reddedilirmiş öyle araştırmıştım isterseniz sizde bir araştırın. Genelde kabak patates yoğurt tadımlarıyla başlatılıyor
Pinarnehir Burcuckmk nasil boyoe birsey söyleyebiliyorlar aklim almiyor boyle saglik personellerini heryere sikayet etmek istiyorum inanamıyorum. Sebzeyle baslanir once meyvenin kendisi 15 gun 1 ay sonunda verilebilir belki meyve suyu degil doktorunuzun sizi bilinçlendirmesi gerekiyor liste vermesi gerekiyor alti ustu bir kagit yani nedir ki gerçekten sinirleniyorum. Siz bilincli sayfalari takip edin lutfen . İnstagramda hastalanmayancocuk sayfasina bakin ozellikle ve bebegime ekgida var yani pek cok sayfa var doktorların sayfasi var bakin inceleyin. Önce sebze sonra meyve
Yazannesi1 Burcuckmk bize dün ebe ilk önce sebzeler sonra meyve dedi. Meyveye alışırsa tatlı gelir sebzeyi kabul etmez dedi.
Ebrar444 biradamavisi ben 5.5 aylıkken başladım vermeye tattırdım öyle 7 gün sonra 6 aylık olacak ama erken başlamayın derim küçük midesi bebeklerin hemen bozulabilir
Burcuckmk biradamavisi bende öyle biliyordum zaten 2 kere verdim daha vermiyorum alerjisi olan bir bebek doktorun liste vermesini beklicem
Burcuckmk Alpbeybi banada garip geldi 2 kere verdim daha vermedim zaten alerjik bir bebek olduğu icin doktorun liste vermesini beklicem
Alpbeybi Burcuckmk bence de öyle yapın. Çünkü meyve bile sebze ve yoğurttan sonraya saklanıyor ki bebek tatlılara alışıp reddetmesin. Bi de meyvenin suyu sırf şeker, posası yararlı olan🙂 alerjikmiş bir de, doktorunuzun listesiyle ilerleseniz daha iyi
Pinarnehir Burcuckmk ayrıca sadece tadim yaptirin bağırsakları alışkın degil minik minik 4 ay zaten erken yavas yavas alissin ve 1 cay kasigi zeytinyağı ekleyin sebzelere
Aysedemirrrrr Ahmetinannesi668 ben 3 gün yoğurt verdim ard arda acaba inek sütüne alerjisi var mı diye. Üzümü ezip suyunu verdim. Sonra armutu püre yapıp 2 3 çay kaşığı verdim. Biraz yüzünü buruşturup öğürüyor ama tadım yapıyoruz zaten karnını doyurmuyor
Burcuckmk Pinarnehir bunu bana doktorum demedi zaten 6. Ayina gelince liste vericekmis doktorum bana saglik ocagindaki ebe oyle söyledi bende pek onemsemedim 2 kere 2 cay kaşığı verdim sonra biraktim 6. Ayi gelmeden vermem bisey daha
Pinarnehir Burcuckmk ebe de bir sağlık personeli ona kizdim zaten bende doktorumun tavsiyesiyle 5. Ayda basladim ek gıdaya ama zaten 1 ay sadece tadim oluyor yani az az verdim siz Bebeginizi tanıyorsunuz ona gore hareket edin