Oglumunannesiyim 1 aylık oğlum emerken boğazına alıyor nefes alamıyo sonra korkuyorum sizinde oluyor mu
Bebiveannesi Oglumunannesiyim 2 aylık olduk bizde yaşıyoruz biriktirip yutuyor. Bende çok korkuyorum inşallah zamanla geçer
co2041 Oglumunannesiyim 33 günlük oğlum bizde de aynı sorun var kendisi küçük süt çok geliyor sanırım yutmakta zorlanıyor
Lulemom Oglumunannesiyim hıı bizde de oluyo ya. Yüz üstü çevirip sırtına vuruyorum. Süt çok gelince oluyo bizde.
Burcuckmk Oglumunannesiyim 3. Ayina kadar bizimde oldu oyle sonra geçiyor merak etme yuz ustu çevirip sirtina vur rahatlar