Balin_annesi Balkupu evet öğrenmiş oldum. Bebelac 4 den sonrası 1 yaş olduğu için emin olmak istedim bundan teşekkür ederim 🌸
Balin_annesi ecemm-6161 ben değilim işte çocuğuma hiç yaramıyor sorun orda😄ama verdiğim son kararla bebelac gold aldım gelsin bakalım bide onu deneyelim🌸😅
Peekaboo Balin_annesi ben de bebelac gold kullandım çok memnundum. 3 numara alacaksın. 4 yazan bebelac gold değil. Ayrıca gold daha iyi fark var aralarında yani
Balin_annesi Peekaboo insallah dediğiniz gibi dahaa iyidir 🤲evet burdan sorduktan sonra 3 numara sipariş ettim teşekkür ederim
Aleynaktaa Lagertha aynen öyle banada doktor gol önermişti bebelact gaz ve kusma çok yaşadık gold da gaz bile kendisi çıkarıyor hiç uğraşmıyorum
20ocak Balin_annesi yani anlatmak istediğim her hangi bir sorun ile karsilasmamaniz ah keşkem bende bilsem bende sorun olmadı 🤦