Merhaba arkadaşlar,
Bebeğim bir aylık olacak neredeyse. Şu an sadece anne sütüyle besleniyor. Normalde günde bir defa kaka yapıyordu, çoğunlukla idrar yapıyordu. Gaz problemleri başlayınca doktorumuz biogaia ve metsil gaz damlası verdi. Üç gündür kullanıyoruz. Bebeğimin kaka yapma sıklığı arttı. Özellikle bugün şimdiye dek 3 defa bezini kakayla doldurdu. Ki bu şimdiye dek ilk defa olan bir şey. Aynı zamanda emme sayısı da arttı. Normal mi acaba