Birkizbirerkekannesiyim Kizlar ben bugunden basladim da ,blendrden toz haline getirip ,yemeklerine katiyorum siz nasil yapiyorsunuz???16aylik kizim
Momm12 Birkizbirerkekannesiyim aradığım post nasıl vercem bilmiyordum rondo yapınca tamamen toz oldu mu canım kıtırlık kalmadı dimi.
Makaron_88 Birkizbirerkekannesiyim ben sarımsak rendeleri var küçük onla rendeliyorum ortalama bir pütürlülük kalıyor tamamiyle toz olmuyor zaten tamamiyle tozolmasını istemiyorum pekmez ile karıştırıp macun gibi yediriyorum sabah kahvaltıda özellikle eğer kahvaltıda vermezsem gün içinde eğer oda olmazsa yatmadan 1 saat önce muhakkak veriyorum yani vermediğim gün yok öyle söyleyim
Birkizbirerkekannesiyim Aybersa Kuzeymen ikizannesi07 Makaron_88 Deletedmom5284 1Nisa1merve Mervesahin59 Keskeuyusamm Momm12 Ebru-isil Kusannesi cok tesekkurler
Birkizbirerkekannesiyim Momm12 hayir canim istedgm boyutta yapiyorum sabahlari hazrlagm Kahvaltilara katiyorum,omlet olsun yulaf olsn
Mervesahin59 Ben 8. Ayından beri tahta havanda dövüp, pekmezle karıştırıp her kahvaltıda veriyorum. Toz gibi yapmıyorum taneli oluyo ama dişi yokken bile yerdi benimki öyle. Şuan 11 aylık hala 4 dişi var ama yinede çok severek yiyor
1Nisa1merve Rondodan geçirdim hepsni .corbasina bile katıyodum. Meyveli yogurt yaptgmda içine atardım. Kek yaptm yine icinde yedi oyle.
ikizannesi07 Birkizbirerkekannesiyim tahta sahanda toz haline getiriyordum pekmezle yda meyvelerine koyuyordum
Aybersa Birkizbirerkekannesiyim direk eline veriyorum ben ,kajuyu da seviyor ,kaju fındık ceviz günlük bir taneye yakın yiyor,onun dışında bazı karışımlarına da katiyorum
Mom44454 Birkizbirerkekannesiyim ben 7 aydır cevizi veriyorum fındığa da yaşından sonra başladık. İlk başlarda cam rendede veriyordum şimdi oğlum 19 aylık smoothie yapıyorum kefir muz bisküvi ceviz fındık incie hurma falan hepsini karıştırıyoruz
Birkizbirerkekannesiyim Zera Zhnce Bhrrzgr Mom44454 pekmezle vericem sabahdan Ben badem ceviz ve findik verdim Tadida guzel oldu her yemegine 1kasik ilave ettim ) cok tesekurler
Bhrrzgr Birkizbirerkekannesiyim 6.aydan sonra cevizi rendeledim süper oluyor incecik tavsiye ederim ince yeriyle yaptım rendenin. Labneyle vermiştim hep. Şimdi dişleri var fıstık kaju gibi yumuşak kuruyemişi direkt veriyorum
Zhnce Birkizbirerkekannesiyim oğlum 3 yaşında ve asla kuruyemislerdn dolu dolu yediğini bilmem bi fındık yerse havalara uçarım o derece Bende badem findik fıstık ceviz kaju antepfistigi ve pekmezi blenderda parçalayıp koyu kıvamlı hale getirip kahvaltilarda o şekilde veriyorum
Zera Birkizbirerkekannesiyim Ben kuru mevye ve kuruyemisleri cok kucuk olmamak sartiyla ufaltip kucuk toplar haline getirip veriyordum cok severek yiyordu. Icine chia tohumu, cekirdek, hurma her turlu seyi koyuyordum saglikli atistirmalik olaraj yiyordu🙂