Prensescilek Kizlar 2,5 tog uyku tulumu kullananlar evi 21-22 derece olunca altına ne giydiriyorsynyz üstüne bir şey atıyor musunuz?
Seyma_29_ Prensescilek ben kullanıyorum oda ısım 23 derece altında zıbın ve pijama var sadece. İncede bi battaniye örtüyorum.
Sevda6767 Prensescilek evimin derecesini bilmiyorum ama 2.5 tog iki gece giydirdim sadece zıbın ile üstüne de bir şey örtmemiştim terledi. Bu gece giydirmesem mi diye düşünüyorum ama üstüne çok açıyor hasta öksürüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum
2lokummannesiii Seyma_29_ nasıl yani buna rağmen terlemiyor mu? Tulumlarda üstüne bir şey örtmemelisiniz zaten 2.5 tog çok kalın çok şaşkınım şuan.
Prensescilek aybukemom ya iste kızım hasta oldu 😔 açana hem giydirip hem üstünü cok örttüm ondan mi oldu dedim
Ebru-isil Prensescilek hediye geldi 2.5 tog 20 derece ev kısa kollu zıbın üzerine giydiriyorum onda bile istemiyor kızım
Nilmelike15 Prensescilek ince bir zıbın ve patikli ince pijama giydiriyorum üstüne de bişey örtmüyorum yeterli geliyor
Avsavb Prensescilek biz ev derecemiz 22 23 arası askılı , kısa kol , sıfır kol çıtçıtlı body giydiriyorum sadece birde çorap üstüne birsey örtmüyorum
Selduru Bend e zıbın üzerine giydiriyorum bir şey örtmüyorum yeterli oluyor zaten çok kalın 2,5 tog terden yatamaz çocuk bu sefer
Xkimbilirkim Prensescilek 2.5 tog demek yorgan demek sen boğazına kadar yorganı çekip bir sn bile üstünden atamadğını düşün.elbette insan yavrusunu düşünyr bende geçen yıl 1.5 tog ev 22 24 arasındaydı hep üstüne de ince bişey örterdm rahatsz olurdu terlerdi bu sene 2.5 tog aldm inş rahatsz olmaz altna sadece zıbın yeter üste de gerek yok yazık boğulmasın çocuk
Ekvatoral Prensescilek Ben sadece zıbın giydiriyorum altına. Üzerine de müslin örtü örtmüştüm. Eşim daha kalın battaniye örttü. Nohut battaniyete zor ikna ettim. Ona lalsa üstüne birde peluş ya da yorgan örtecek artık. O yüzden tulum giydirmeyi bıraktım
denizsn Prensescilek odası 21 22 derece 1,5 tog kullanıyorum kullanma talimatında da öyle. Altında sadece zıbın var üstüne bişey örtmüyorum
Alpbeybi Prensescilek 2,5 çok o sıcaklığa bence. Ben 1 tog kullanıyorum o bile yetiyor. 1,6 tog giydirdim geçen çok terlemiş. 22 derece oda. İçine uzun kollu zıbın giydiriyorum sadece.
Seyma_29_ 2lokummannesiii hayır terlemiyor çünki üstünde barındırmıyor zaten. Sadece bacak kısmına örtüyorum ayakları üşümesin diye ama geri açıyor tabi