Bebeğim gündüz uykuları da gece uykuları da kötüydü. Gece 2saatte bir emer uyurdu ama uykuya geçişleri çok uzun sürerdi. Uykuya geçişleri hallettik kendi karyolasında bizim yatağa bitişik yatıyor. Gündüz uykuları uzadı 35dkdan 1 saate çıktı ama gece uykularo iyice bozuldu. Abartısız yarım saatte bir uyanıyor emzirmezsem çığlık çığlağa kriz geçirircesine ağlıyor. Tecrübeli anneler ne yapmam lazım hayat kalitemiz düştü karı koca mahvolduk