[silindi] Merhaba kızlar. Benim 3 aylık bebeğim var. Meme+mama olarak gidiyoruz. Baştan beri Lansinoh biberon kullanıyorum. Fakat artık 2. deliği açmalı mıyım biberona?
OlgaArslan [silindi] gerek yok benim kızım memeyi bırakana kadar 1 numara biberon emziğinden içti o da küçük deliklerden. Şu an hala tek delikten içiyo 2 olanından aldım tıkanıyo içemiyor bence hiç de gerek yok yavaş yavaş içsin seni de bırakmasın
[silindi] @Endegerlimoglum @OlgaArslan @Cesurefe haklısınız kızlar böyle kalsın o zaman. Çok teşekkürler🙏🏻😘