Merhaba ,memurlarda şöyle oluyor ,analık izniniz bittikten sonra ki tarihten itibaren ilk 6 ay ,sonra li altı ay da günde 1.5 saat ,mesala benim oğlum mayısda doğdu, Ağustosfta analık iznim bitti , ağustostan şubata kadar günde üç saat emzirme sürem var ve kullanıyorum