Merhaba güzel anneler 🥰 size bi şey danışmak istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim kızlar. Şimdi kızlar oğlum 21 aylık emziriyorum hala ama kesmeye karar verdim ama bi yandan da nasıl olucak diye düşünmekten alıkoyamıyorum kendimi. Muz dışında meyve yemez. Ayran meyve suyu vb.içmez. E bakıyorum bebekler löp löp meyve yiyor da bende mi hata vardı bilmiyorum. Bide şöyle bir şey var tadına bakmıyor bile yedireceğin şeylerin. Kötü bir önyargısı var. Kahvaltıda da sadece sarelle yiyor. Onun dışında bir şey yemez. Sütten kessem düzelir mi. Çünkü gerçekten çok üzülüyorum ne olur bana fikir verin anneler😕💕