Xxmelxx benim oğlumdada var cerrah dahil dört doktor gördü hepside zamanla geçer geçmezse iki yaşından sonra ameliyat dedi çok üzülüyordum ama hamdolsun şuan dört aylık çok küçük bisey kaldı,sadece dikkatli olun fıtığın hemen altından bağırsaklar geçiyormuş o yüzden bastırınca su sesi geliyor dedi bize doktor olurda cok ağlar durduramazsaniz bastirdiğinizdada içeri girmezse dügünmenmis olabilir o zaman acil ameliyat gerekir dedi aklınızda olsun