Tuba Gamzesizgamze ikinci gebeliğimde 15 haftalıkken hissetmeye başladım. Sezeryan yeri hala hissiz olduğu için zor hissettim 😅
Kubra5657 Gamzesizgamze genelde zayf anneler daha erken hissedermiş diye duydum ama ben biraz kilo almıstım 18 aylıkken ilk kez hissettim en belirgin 20 aylık dışardan görülüyordı
614408eoa Gamzesizgamze 2. Gebeligim yine de gec hissettim 20. Hfta da idim kimi erken hissediyor kisiye göre demek
614408eoa Gamzesizgamze kiloyla alakalımı bende bilmiyorm bacm 63 kilo idim suan 65 den fazladır tahmni ama cok duydm ikinci bbgş dha erkn hissedersn diyeni ama öle olmadı bnm o kesin