Emine_mtsyste İyi akşamlar güzel anneler ☺️ bu parfümün orjinali çok pahalı ama bunun gibi bir kokuda bulamıyorum 🥺 çok pahalı olduğu içinde alamıyorum maalesef. Çakmasını nerden bulabilirim 😂
Zekimurendebizigorecekmi Emine_mtsyste Benim kokum .. çok iyi çok çok :) Ben DP sen dolduruyorum alamadığımda
Laden Emine_mtsyste benim parfümüüüüüm😍 bir şişesi epey gittiği için orijinal alıyorum ben. Orijinal olmayanlar aynı kokmuyor malesef🥲
Emine_mtsyste Zekimurendebizigorecekmi ya bir kere oradan aldım rahatsız etti beni 😌 başka biryer var mı acaba
Zekimurendebizigorecekmi Emine_mtsyste Benim parfümcü var ben alıyorum kız kardeşi yurt sıkından gönderiyor ama şu aralar sıkıntı varmış gönderemiyor .. :/ başka bir yer bilmiyorum 🤔
Emine_mtsyste Laden evet ya çok pahalı o kadar parayı gözden çıkaramıyorum 🥺🥺🥺bende bir umut çakması vardır dedim ama
Laden Emine_mtsyste boynerden almıştım en son yanlış hatırlamıyorsam. Çok uzun zaman oldu. Dibinde azıcık kaldı sıkmaya korkuyorum😁
Leylaa_ Emine_mtsyste bende orijinal parfümülerimi yurtdışından getiren bi sayfa var gerçek orjinal yanı 1 parfümden yüzlerce yok ya 1 ya 2 tane oluyor tanıdığım 2 sayfa oralardan alıyorum daha uyguna geliyor tester varsa onu alıyorum yoksa kapalı kutu dediğim gibi sahte değil sayfayı bakınca anlarsınız buradan yazabiliyor muyuz sayfa adını bilmiyorum
Emine_mtsyste Laden ya bende nerde beğendim biliyor musunuz😂 mali müşavir vardı dükkana geldiğinde kokusu geçtiği yerde kalıyordu resmen bende biraz çekinerek sordum o da söyledi sağolsun 😂 fakat bi türlü almak nasip olmadı DP den aldım güzel değildi