Uraz2021 Kzılar biz 6 aylık olacağız şimdiye kadar hipp kullanıyorduk ama artık bıktı Sanki . Bu iki mama arasında kaldım sizce hangisi daha iyi kullanan annelerfen tavsiye alabilir miyim?
Eceninannesi30 Uraz2021 valla bizi hipp de bebelac gold da kabız ve gazlı yaptı aptamil conformil e geçtik şükür çook rahatız
ogretmenanne38 Uraz2021 biz doğduğundan beri mama kullanıyoruz aptamil kullandım ilk bir hafta sonra gaz yapınca sma ya geçtik çok çok memnunum kilo alımı gayet iyi gaz sorunu da bitti şimdi 4 buçuk aylık oldu
Pol34 Uraz2021 dışardaysam emziremiyorsqm ya da doymadığını hissettiğimde mama veriyorum aptamil kullanmıştım şimdi bebelac gold aldım severek içiyor
umay2111 Sma içerik olarak bebelac golddan biraz daha iyi kalsiyumu vitamin oranları daha yüksek ve tadı biraz daha şekerli olduğu icin kızım smayi daha cok severek içiyordu