Reyna 1 yaşından sonra artık gece beslenmesine gerek kalmıyor ,bebek alışkanlık haline getirdiği için içmek istiyor ben 12. Aya girmeden kestim şuan 16. Ayına girecek , biz zorlanmadık sıkıntı yaşamadım, gece uyandığında hep su vermiştim mama yok suyumuzu içelim annecim ,dedim hep o şekilde hemen alıştık biz .