lanadelmiyav Hanımlar iyi akşamlar; Marketlerde satılan probiyotik yoğurt mayasını, ortalama 200 ml(bir su bardağı) olan kavanoza ne kadar koyuyorsunuz? Bir kaç defa yaptım tutmadı. Ayarlayamadım.🤦🏻♀️
Elfydr lanadelmiyav 1 lt lik günlük sut şişesine boşaltıp güzelce calkaliyorum. Ben yogurt makinesi kullanıyorum. Derecesi ve saatı belli. O yuzden mi tutuyor bilemiyorum. Ama sizde şişede çalkalayıp pay edin bence eşit dağılmış olur .
AtaVeAnnesii lanadelmiyav Ben litrelik gunluk sutu tencere de biraz isitip 200 luk 4 kavanoza boluyorum mayayi temcereye atip karistiyorum bu mayayi ben de denedim tutturamadim normal yogurdumdan yapiyorum bende👀
QueenOfDisaster lanadelmiyav ben 1 litrelik sütu alıp kaynatıyorum ılıyınca yarim çay bardağı ayırıyorum çay bardağına toz mayayi döküyorum 15 20 dk kalıyor sonra tenceredeki geri kalan sütünde sicakligini ayarlayıp döküyorum bardaktaki mayalı sutu, karıştırıp kavanozlara koyuyorum taş gibi oluyor.
Aliasaf_emel lanadelmiyav 3litreye kadar yapiliyo zaten bir paketiyle Bende genelde 5litrelik süte iki paket koyuyorum Bir bardak kadar parmağı yakmayan süte iki poşeti de boşaltıyorum güzelce karıştırıyorum bı 10-15 dk bekliyorum mayanın aktif olabilmesi adına ardından tek tek sayarak yemek kaşığıyla 🤗 cam kavonozlara paylastiyorum üzerine kapak kapatmadan öncede mutlaka peçete koyarım kapaklarına sıcaktan oluşan kapak nemini çeksin diye bayada güzel tutar sabaha kadar sarıp bekletiyorum ardın buzdolabında bı kaç saat hatta bir gün durabilirse ne ala ters çevirdiğim zamanda taş kesinlikle dökülme olmuyo💃🥳
lanadelmiyav Elfydr yoğurt makinesi almadım ya. Ne gerek var deyip. Kavaonozda yapayım dedim onu da beceremedim. Teşekkür ederim tavsiye için🌸
Elfydr lanadelmiyav rica ederim. Kendimize mayalayabiliyorum Ben. Ama bebek.icin porsiyonluk olsun dedim. Rahat ettim.
lanadelmiyav AtaVeAnnesii normalde annem yapıp verirdi hep. Bir kaç hafta il dışında olacak, iş başa düşünce yapayım dedim ama beceremedim😬 Teşekkür ederim🌸