Arkadaşlar ben bebegim 8 aylikti kist amaliyati oldum amaliyat olmadan önce doktor anı Bi durum olursa yumurtanı alırız dedi ama çok şükür olmadı alınmadı kist alındı kıstimde adet yoluyla atılan Bi kıstı zararsız ama cocu zaman ağrı yapabilirmis bn ameliyattan sonra özel doktora gittim bu sağ bu sol buda rahmin dedi tek tek gösterdi amaliyatini yapan iyi yapmış dedi Bi sıkıntı yok dedi bnde üstünden 7 ay geçti kontrol amaçlı hastaneye gttim anlattim amaliyat oldugumu kist tekrarlamismi ona baktiracam dedim bana dediki sağ yumurtaliginda bisey yok rahminde temiz ama sol yumurtaliginda göremiyorum dedi goruyorumda az goruyorum dedi alindimi dedi merak etme tek taraflı Hamile kalabilirsin dedi bnde dedim hayır alınmadı bn özele gttim falan dedim öyle diyince bazen aletler iyi gostermiyo dedi anlayacaniz sacmldikca saçmaladı alınmayan yumurta sonradan yok olurmu kendi doktorumu aradim hayır alinmadi yumurtan dedi kafam çok karışık tekrar doktora gtmelimiyim sizce