Kızlar doğum yaptım yapalı sürekli hastayım yorgunum bitkinim😞😞 Bebeğim kolik bir bebekti sabahlara kadar ağlıyorsu sonra biraz düzeldi ama şimdide diş başladı gece uykusu çok kötü gündüzleride sürekli mızırdanıyor😕 ben doğumdan sonra kendimi bi türlü toparlayamadım iyice saldım artık😭😭 bide pazartesi işe başlıycam. Tavsiyeleriniz varmı toparlamam için neler yapabilirim? Haftaya doktora gidip bi kan değerlerime baktırcam ama başka tavsiyeleriniz varmı?