5 ay 10 günlük oğlum . As ve mama ile devam ediyorduk ama sütüm azaldı işe başladım yoğun tempodan dolayı süt sağımı çok yapamıyorum. Mama olarak hipp combiotik kullanıyorız ama sanki bebeğime çok iyi gelmiyor. Kilo alımı az . Kusması oluyor. Sizler ne kullanıyorsunuz ? İçeriği temiz anne sütüne yakın önerebileceğiniz hangi mama var ? Birde ek gıdalara başladık doktorumuzun taviyesi ile tadım sürecindeyiz. Havuç,armut,tuzsuz peynir verdik şuana kadar. Birbirimizle fikir alışverişinde bulunalım ☺️