Grupyildizi bende epilepsi hastasıyım ehliyet almayı çok istiyorum. Mart ayında doktorumla konuştum. Nöbetinin olmaması ve en az beş yıl ilaç kullanmamış olman gerekiyor dedi. Benim nöbetlerim yok ama ilaç kullanımına devam ediyorum. EEG bozuk çıkıyor. Ama geçen gün YouTubeda bi videoya denk geldim. İyileşmiş ama ilaç kullanmak zorunda olanlar alabilecekmiş. Yasalaşması bekleniyor.