Sda16 jelli olanlardan denemedim normal göğüs pedi kullanıyordum bu sefer ondan alayım. Avent için kötü yorumlar okumuştım bide yara yok. Ama mesela emzirdikten sonra dügme gibi oluyor memelerim bilmiyorum anlatabildim mi 🤪 kızım çekiştire çekiştire içiyo mesela gazı varsa yada uykuya geçmeye direniyorsa. Ne kadar zamana akıllanıyo bu memeler ya 😢😁 ben normalde 85 b takıyordum sırtım dar ama memeler büyük yani. Şimdi kaç oldum blmıuorm 100 ü geçmiştir herhalde. Dün eşime lcw dreamden 2 xl emzirme sütyeni aldırdım daha rahatım suan ezmiyor tavsiye ederim. Bana kalsa hiç değmesin diye 3 xl alcaktım ama kalmamıs