ALD 2 ay oldu dogum yapalı kanamam bitmedi hala ara ara geliyor varmı bu durumu yasayan doktora gideceğim yarın tecrube edinmişlere sormak istedim
Nurgr Benimde 1 buçuk ay sürdü ama düzenli değildi doktor düzensiz kanamalar olabilir demişti sizin düzenli mi kanamalarınız