Merhaba, kızım 7 aylık son ayda ek gıda ile birlikte 900 gr aldı. Sütüm az olduğu için daha az alıyordu ek gıda baya iyi geldi bize. Çok da güzel yiyor organik sebze et ne varsa listesinde. Sormak istediğim şu sütüm nerdeyse azaldı meme reddi ve iş hayatıyla birlikte. Ek gıdayı çoğunlukta tutup sadece 2 öğün mü anne sütü vereyim yoksa ek gıdayı azaltıp mama mı başlayayım var mı önerisi olan?