18 aylık bir kızım var. ek gıdaya geçtiğimizden beri ben annelikten bile soğudum yemin ederim. bu çocuk yemek yemiyor. tek sevdiği şey tatlı, başka bir şey yediremiyorum doğru düzgün. bu ayda daha 9 kilo bile değil tam düşünün. anne sütü alıyor bu arada. bu konuyu öneri için açmadım aslında, benimle aynı şeyi yaşayan annelerden destek almak için yazdım. bazen o kadar sinirim bozuluyor ki kötü davranıyorum çocuğa, kızıyorum. çok üzülüyorum ama dayanamıyorum artık. allah aşkına sakin kalmak için napıyorsunuz?