Hlyaaa1 Merhaba hanımlar🌹 bebekleriniz ne zaman konuşmaya başladı? 15 aylık oglum var henüz konuşmaya başlamadı kafama çok takıyorum sizce abartıyomuyum kafaya takmakla
laren190 Hlyaaa1 birden konusur kardeşimin 2 cocıgu da 4 yasına kadar sadecee anne dede diyrd Dr a götürdü bir sorun görmedi Dr ve birden konustular hemde cok düzgün daha küçük her cocuk bir değil
ilkgozagrimm Hlyaaa1 kızım 6 aylıkken ba Ba Ba dedi yaşına girince anne baba dede mama dedi suan 2 yaşında herşeyi söylüyor.
CansuReis Kızım 13 aylık yürüyor ama öyle aman aman konuşması yok dede-lodi-baba-tısla-haha Ama biz anneler her şeyi çabuk olsun istiyoruz galiba🙈