İyi akşamlar. Daha önce de bebeğimle ilgili bir kaç defa soru sordum. Sağolsun arkadaşlar cevapladı.
Bebeğim 35 günlükken kalça ultrasonu çektirdik. Alfa ve beta değerleri normalin altında çıktı. Doktorumuz 2 aylık olunca yine çektirin dedi. Bugün doktorumuzla mesajlaştık, kalça çıkığı değil gelişim geriliği, bekleyelim dedi. Başına böyle bir şey gelen var mı?
2 aylık olmasına daha 2 hafta var. Düzelir mi acaba?