asyasaremm emzirmek tek çözüm eğer gözle görülür bir sararma varsa doktora götürüp değerlerine baktırin. Olmadi sarılık geçene kadar mama takviyesi de yapabilirsiniz. Anne sütü alması tabi ki önemli ama yeterli beslenemiyorsa sarılık olmasındansa biraz takviyeden bi zarar gelmez