İyi günler 36. Haftada doğum yaptım normal doğum oldu yaklaşık 6 7 saat içinde doğumum gerçekleşti doğdugunda bebeğim ağlamadı oksijensiz kaldı dedi çocuk doktoru ama rengi mor falan değildi kadın doğum doktoru ise hayır oksijensiz kalmadı dedi ikisi farklı söylüyor doğum yaptıran doktoruma çok güvenirdim acaba kendinden kaynaklı bi sorun mu oldu o yüzden mi öyle diyor sizce hangi doktor doğru söylüyor yoğun bakım doktoru çok arada kalmış ne var ne yok diyebilirim demiş anlamadım bi türlü bebeğim 3 aylık kafayı yiycem