Bende afedersınz kabızlık cok olur ondan ufak vardı sezeryan oldum ama hastaneden buyuk tuvaletımı yapamadıgımdan cıkmamıstım hatta cıktıktan sonrada asırı kabızlık yasadım ondan baya buyuk tu ve ınanılmaz agrıyordu ama zamanla gectı hala kendımı zırladıgımda cıkıyo