Zeynepmasal Bebeğim 15 günlük doktorum açık havada (avm hariç kapalı ortam vs hariç) istedğin gibi gezebilirsiniz dedi, siz de çıkardınız mı 40 ını beklemedim park bahçe dolaştım . Çok bunaldımmm evde hava da gÜzelleşti
Defneninannesi Zeynepmasal sağlık ocagına giderken çıkartmıştık ilk 1. Haftada sonra 20 gülükken filan başladık yani çıkartabilirsiniz prematüre filan dogmadıysa
Deletedmom115 Zeynepmasal En güzelini yapmışsın havalar da güzel 40 ı vs beklemene gerek yok. Bizde 10. Günde çıktık yazdı o zamanlar o kadar iyi gelmişti ki.
Birbebekbirkopek Ben Doğumdan 1 hafta sonra her yere gittim bebeğimle. O 1 hafta da benim iyileşme sürecimdi:)
Tontisimm Ben çok korkuyordum o kadar küçükken hep yanımda birinin olmasını istiyordum😂 zaten kışın doğum yaptım çoğunlukla evdydim ama sen çık cesaret et ve korkunu yen bebişinde alışır hem temiz hava iyi gelir ikinizede
Nurdann saglik ocagi haric 40 gün bekledik cunku hava cok soguktu kasim sonuydu ama yaz olsaydi beklemezdim😊
MotherOfTheSun Benim kızım 5 aylık arkadaş çıkalım dedi bugün hala cesaret edemiyorum çıkmaya ya tutturursa uyumadan önce huysuz oluyo ödüm patlıyo