Mrb güzel annelerr. Oğlum 21 ay 9 günlük.. Telefona sempatisi zaman zaman vardı ama bu son günlerde devamlı video izliyor. Uçak moduna alıp vermek zorunda kalıyorum. Çektiğimiz görüntüleri özellikle kendi videolarını izliyor.. Sizin bebeklerde durumlar nasıl? Kendimi çok suçlu hissediyorum