Hanımlar 4 aylık oglum babasının ve benim yanımda oynuyo gülüyo tepiniyo aguluyo bisürü seyler söylüyo ama bi baskasının yanında sessiz surat asık duruyo gözü hep bizde oluyo inanmıyolar bizim yanımızda böyle yapıyo fln diyoruz yok ayy böyle olan varmı niye böyle dısarıya nasıl alıstırmam lazım ?😕