9 aylık kızım var 1 aya yaklaştı her bezini değiştirirken afedersiniz 🙈 bas parmak kadar katı büyük çiş var ama her bezinde. Ayrıca çok da kötü kokuyor 🙄 daha önce de büyük çişi kokuyordu ama inanın bu kadar değildi. Sizce bi anormallik var midir doktora götürmek gerekiyor mu? ek gıda olarak nerdeyse herşeyi yiyor kokusu ondandir ama bu kadar cok yapmasi düşündürüyor artık beni. Şimdi ye kadar neden gitmedin diye kızmayın mideden ameliyat oldum yeni yeni toparlaniyorum..