Merhaba, son 3 güne kadar 3 öğün ek gıda alan çocuğuma bir şey oldu. Ne kaşıkla ne elimle verdiğimi alıyor, uğunarak ağlıyor. Kesinlikle bir şey yemiyor, uyurken ancak mama verebiliyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı nolur yardımcı olsun. Anlayamıyorum, ne oldu, ağzını asla açmıyor artık sadece su içiyor