serenaysimsek Kızlar 18. Güne kadar hiç gaz sancısı olmadı kızımın. Sonrasında gaz sancıları başladı, yarın 1 aylık olucaz ve ben çoğu zaman gazı mı var yoksa acıktı ve o yüzden mi ağlıyor anlayamıyorum. Karnına bakıyorum sert ama emmekte istiyor. Sizler nasıl anlıyorsunuz?
Mervclk serenaysimsek acısını emerek dindirmek istiyor baska birşey bilmiyor çünkü gaz problemi biraz geç başlar zaten mümkün olduğunca emzirdikten sonra gazını iyice çıkarın yoksa ağlar ac diye tekrar emzirirsiniz bu defa daha fazla sancısı olur benim hep öyle oldu çünkü
deletedmom01 serenaysimsek karnı sert ise gaz sancısı canım bende öyle anladım gazı olduğunu doktor sürekli bak dedi yumuşak olmalıymış ayrıca acıktığı için ağladığını düşünüyorsan çiş yapma sayısını da takip edebilirsin
Mervecicekli serenaysimsek emerken kendini geriye atıyorsa kızarıyorsa ve ayaklarını topluyorsa en önemlisi karnı üzerine tutunca rahatlıyorsa gazdır bunlar yoksa uykusunu yarıda kesip uyanıyorsa kakası azsa açtır
serenaysimsek Mervclk aynen birçok kez öyle yaptım bende ama aslında gazı varmış, en iyisi gaz için çözüm bulmak.
serenaysimsek deletedmom01 Çişini kakasını iyi yapıyor canım zaten 2,5-3 saatte bir doluyor altı, dediğin gibi sert oluyor çok defa demek ki gaz.
Mervclk serenaysimsek gaz damlasi kullanabilirsin ben baslarda yok istemiyorum diye direttim ama baktim olmuyor aglamaktan morariyordu resmen veriyoruz çok gazi olursa
serenaysimsek deletedmom01 maflor adında bi damla kullanıyorum ama işe yaradığını düşünmüyorum açıkçası, bitkisel çözümlere yönelicem çaylar gibi😕
Zeynopd Bebeğimi 1 - 1,5 satte bir emziriyorum ve gazını çıkarmaya gayretliyorum. Eğer çıkaramayıp yatırdıysam mutlaka gazını cıkarmak için aglıyo. Kaldırdım mı da çıkarıyo. Aç ağlaması ise zaten kucagıma alır almaz boynuma yanağıma ağzını değdiriyo. Çok hızlı ağlıyo. Az cok bir önceki yediği saatten de kestiriyorum karnının açlık durumunu. Gaz damlasına da 16. Gunde başladık ve fayda gördük. Daha rahat uyuyor şimdi. Uykusu olur olmadık bölünmüyor
Linaece serenaysimsek gaz için biogana verdi doktor baya pahalı ve işe yaramadı. Öneriler üzerine nurse harveys aldım faydasını gördüm ve daha uygun. Doktorunuza danışarak bence kullanabilirsiniz
serenaysimsek Linaece merhaba, öneriniz üzerine bende araştırdım ve nurse harweys aldım, siz kullanımını nasıl yapıyorsunuz acaba?
Prensesimmm Biz suan gazdan durmuyoruz yatamıyoruz bile canm bn gazın cıkarmaya calsyorum bide karnın iyice zeytin yag ile ovaladım sonra nane döktüm ama zeytin yag cok cok az bi sekilde ıstm sonra bi güzel sardım
Minikprenses serenaysimsek çörek otu yağıda iyi geliyo canım 1 damla damlat avcuna karnına masaj yap gaz zamanlarında düzene girene kadar hafifletiyo Rabbim yardımcın olsun rezene ve ıhlamur iç hem sütün artar hem bebişine iyi gelir 🎀
Defneninannesi serenaysimsek gaz sancısı hemen olmuyor maalesef. Bizimde 21. Günde başladı. Sonrası karanlık :)) Şaka bi yana doktora götürün de gaz sorunu varsa ki mutlaka vardır. En azından bi damla filan versin bastan rahatlayın.
Linaece serenaysimsek saati çok önemli 12 saatte bir 1 çay kaşığı veriyorum ama dediğim gibi her bebek farklı yine de doktora danışmak gerek. 12 den 12 ye veriyorum