Snmadr 2 aylık aşılarını oldu bebeğim 3 tane hemşire eve gidince çay kaşığıyla ver önlem oldun dedi sabah 11 gibiydi şimdi ateşi çıkıyor biraz sanki versem mi
MiracAlpinveUmutunAnnesi Snmadr Ateşi dusmez ise 4 saatte bir verebilirsiniz ama yine de eczaneyi arayıp sorun
Eesay Snmadr ateşinin çıktığına emin olmadan vermeyin ki vücut biraz ateşle direnç kazansın, bağışıklığı güçlensin. Ateş olursa 4 saatte bir verebilirsiniz
Tugce Snmadr ben vermedim ateşi 37,4e kadar yükselip indi. Bence en azından 37,5u görmeden vermeyin. Benim doktorum 2. Ay aşılarında 38i gördüğünde verirsin demişti. Bugün 3 aylık baxsero olduk eve gider gitmez 1,5 cc ver dedi
ELFIDA-1 Snmadr ya bu hemşireleri anlamıyorum bu çocuk nasıl bağışıklık kazanacak anında şurubu ver dersen. 38 i görürseniz bir çay kaşığı verin düşüyorsa 6 saatte bir düşmemekte ısrarcıysa 4 saatte bir
Bebegimm1 ELFIDA-1 evet ya birde normal vucut isisini da dusurmesine sebep olabiliyor atesi olmayan agrisi olmayan bebege ilac ver diyeni de burda duydum kendileri basi agrimadan ilac iciyolar galiba🤦🏻♀️bunyesi bagisiklik kazanmasina engel oluyorlar vucut mikropla savasmadan biz onu engellemis oluyoruz
anneyimm82 Snmadr ya bizim de 2. Ay aşılarımız yarın . Çok üzülüyorum bebeğimin canı yanacak diye huzursuz olacak diye. Ateş illa çıkar mı siz nasıl bi süreç yaşadınız aşıdan sonra. Ateşi çıkmayan var mı. Bebeğim çok ağlayacak. Uyku düzenimiz bozulur mu yoksa calpol uyku yapar uyur mu. Calpol ateşi kesin düşürüyor mu