babyandmom1 Bebeğim ne zaman onu uyutacak olsam kasıyor kendini kaskatı oluyor yay gibi gerilip geriye doğru atıyor neden olur bu son günlerde yapmaya başladı aklıma kötü şeyler geliyor 😔(5 aylık)
Asliiibensu Gazı vardır belki benimde ki 1 bucuk aylık benim li de yapıyor ne oluyor ki aklına gelen kötü şey ne?