Sevgice26 Kızlar sağlık ocağından arandım aşısı var gel dediler ama bana başka bi aşı yok 1. Sınıfa kadar demişlerdi yaptıran varmı kaç tane yapıcaklar teşekkür ederim 😊
espiri Sevgice26 kızım 2 yaşında dün 2 yaş aşısını yaptırdım canım birde başka yok ta 4 yaşına kadar 4 yaşında aşısı var dedi,önceden ilkokula kadarmış ama artık öne almışlar salgın ve hastalıklardan dolayı
Waffle Sevgice26 4 yaş aşısı yok diye biliyorum 😏 aklıma direkt korona aşısı geldi nedense. Geçenlerde öyle bir olay olmuştu normal aşı diye çocuklara korona aşısı yapmışlar. İyice ne olduğunu öğrenip öyle yaptırın. Hatta aşıya bakın ne yazıyor üzerinde
Sevgice26 Waffle öyle bişey yapıyorlarsa baktıracaklarını sanmıyorum canım bide korana aşısı için 6 kişi birden toplayıp tek seferde yapıyorlardı korona aşısı olsa istediğin saatte gel demezlerdi bence
Deletedmom_109 Sevgice26 1. Sınıf aşısını öne çektiler 4 yaşta olacaklar uygulamanın aşı takip kısmında da var bakabilirsiniz
Sevgice26 Gamzetsn kızım 5 yaşına girdi canım 4 aylık değil yanlış okudun sanırım yinede ilgilendiğin için teşekkür ederim
Mommy_ Sevgice26 İlkokul 1.sinif aşılarını 4 yaşa çektiler yeni takvimde. O yüzden cagirmislardir sizi.