Minagzl bizde şuan covidiz karantinadayız oğlumla beraber olduk bakıcımızdan kaptık babası varsa yanınızda o destek olsun sizde ellerinizi sürekli yıkayın emzirmeden işlerini görmeden bebeğin ve maskeyle dolaşın sizden ona bulaşmama ihtimali az ama bebekler çok şükür ki hafif atlatıyor calpol verebilirseniz bebeğiniz ateşlenirse sarımsaklı zeytinyağı sürüyorum ben ayağının altına bir De ıhlamur veriyorum ama sizin bebeğiniz bunun için küçük olabilir içinizi ferah tutun siz hafif atlatırsanız çok iyi bebeğinize de rahatça bakarsınız Allah ın izniyle çok geçmiş olsun🌸