_Evlat_kokuSu_ Avsavb baktım ama o klasik mop o kayın valideniz in kullandığın dan bulamadım nasıl birşey fotoğraf varmı Google dan bulabilir seniz eger
ArdicEge _Evlat_kokuSu_ bir odayı iki kere siliyorum iki kere yıkamak bana zor gelmiyor. Kovaya su doldurup dökmesi daha zor geliyordu valla🙈
ArdicEge duyguluu annemde var vip ahmetinkinden güzel gercekten ama ben kova doldurup bosaltmaktan sıkıldığım icin püskürtmeli tercih ettim 😊
86antikken _Evlat_kokuSu_ 3senedir kullanıyorum bezini hiç değiştirmedim çok çok memnunum. Bezi hala ilk günkü gibi ama değiştirmek istesem her yerde satılıyor yuvarlak ağızlı 360 derece dönen başlıklı