Neslhan doktora danışsanız daha doğru olur ama benim bebeğimde 4.aya girecek sonrasında bende ek gıdaya doyumluk değil tadımlık olarak başlayacağım yani kaşık ucuyla tattıracağım doyumluk asla değil henüz çok küçükler şuan ana besinleri anne sütü veya formül mama